Yeni yerinizi ziyaret edenler burada neler ile karşılaşacaklar?
Yeni mobilya koleksiyonları, aydınlatma, benzersiz duvar kâğıdı ve kumaş koleksiyonları, kaşmir yatak örtüleri, sabahlıklar, yastıklar ve halılar ile karşılaşacaklar.
Bu yeni mağazayı oluştururken nasıl bir stilden yola çıktınız?
Kullanmaya cesaret etmekte zorlanılan renk ve dokuları farklı mekânlarda uygulayarak yıllardır oluşturduğumuz stilimizi koruyarak yeni bir soluk getirdik.
Sadece ürün satmıyor, aynı zamanda danışmanlık hizmeti de veriyorsunuz. Bunu biraz açıklar mısınız?
İmrahor müşterilerine ürün tanıtımı ile birlikte ihtiyaçlara göre, hoşlandıkları renk, doku ve stil ayrıştırmalarını yapıp kendilerine farklı temalarda konsept sunumları yaparak danışmanlık hizmeti veriyor. Ayrıca yıllardır yurt içinde ve yurt dışında iç mimari, mimari ve yat tasarımı başta olmak üzere proje hazırlıyor ve istenirse uygulama projelerini anahtar teslim olarak hayata geçiriyoruz.
2017’de hangi trendler ön plana çıkıyor?
Dünya çapındaki tasarım fuarlarında da görüyoruz ki; doğal malzeme ve el işçiliği daha da kıymetli bir hal aldı. Bronz malzeme kullanımı en sükseli devrini yaşıyor. Mobilya ayaklarından ayna çerçevelerine, aydınlatmalardan aksesuarlara kadar birçok alanda sıkça kullanılmakta ve bronz-ahşap, bronz-mermer gibi farklı malzemelerin kombinleri oldukça şık detaylar yaratıyor. Mavi ve zümrüt yeşilleri koyu tonlarla bir arada ön planda kullanılırken, kadife ve metalik kumaşlarla destekleniyor. Egzotik ve geometrik desenler ise 2017’nin vazgeçilmezleri.
İmrahor çatısı altında buluşan markaların ortak özellikleri veya farklılıkları nelerdir?
Kaliteli, zamansız, birbirlerini iyi tamamlayan markalar olmaları, gerek çizgisi, gerek renk ve doku anlayışıyla eskimeyen, eskidikçe güzelleşen bir zevki, nüansı yansıtır olmalarının ortak özelliği, farkı yaratmakta.
Hazırlayan ÇİĞDEM HASANOĞLU Fotoğraf MEHMET MUTAF
www.imrahor.com.tr