Bu sergiyi hazırlama sürecin nasıl geçti? Sergide neler göreceğiz? Yokuşun yukarısı ve tepenin aşağısı neresi?
Sergiye hazırlanma sürecim, beklediğimin aksine bir konsept belirleyip onun etrafında şekillenerek ilerlemedi. Üzerinde henüz çok çalışmamış olduğum performatif çizimlerim başlangıç noktam oldu ve buradan ilerledim. Bu çizimler performans olarak ortaya çıktılar aslında. Başlangıçta amaçladığım şey, hareketimi sadeleştirmekti çünkü tekrara dayandırmak ve otomat bir şekilde çalışabilmek istiyordum. Sonuçta da bedenimin izin verdiği ölçüde düz çizgi çizmeye karar verdim. Bu benim istediğim yalınlıkta bir eylemdi ve bu eylemi kâğıt ve kurşun kalem kullanarak büyük desenlere dönüştürdüm. Bu hareketin bana sunduğu sürpriz sonuçlar gibi oldu bu çizimler. Çok katmanlı, yoğun, yıkıcı ama yaratıcı da, içine çeken ve kudretli bir etkisi var bu çizimlerin benim üzerimde ve tüm bunları doğayla ilişkilendiriyorum. Böylece çizgilerden oluşan büyük desenler, bu üretim şeklinin üzerimde bıraktığı etkinin sonucunda orman ve deniz soyutlamaları olarak belirginleşti. Diğer işlerim de bu çerçevede şekillenmeye başladı; temelinde, sade ve çokça tekrar edilen hareketler olan işler göreceksiniz sergide. Bu bazen çok geniş hareketlerle coşkulu, bazen içe kapanık ve karamsar olsa da ortak bir arayış hâkim tüm işlerimde.