Blueground nasıl bir büyüme göstermeyi planlıyor? Sizin için sırada ne var?
Blueground, 2013 yılından bu yana aktif olduğu her pazarda cirosunu ve toplam ev sayısını her yıl üç katına çıkarmayı başardı. Kurulumundan bu yana, müşterilerini yaptığı işin merkezine yerleştiriyor. Ürününü mükemmelleştirmek için çok fazla çaba harcadı. Aldığı yatırım sonunda her ülkede aynı büyüme trendini sürdürmek ve yeni marketlere de açılmak hedeflerimiz arasında. Blueground bu yaz sonuna kalmadan dördüncü pazarına girmeyi hedefliyor. Ölçek büyüdükçe ve iyi bir müşteri kitlesine sahip olduğumuz için diğer markalardan işbirliği teklifleri alıyoruz. Kısa süre içinde bunları da hayata geçiriyor olacağız.
Ekip olarak hangi aplikasyonları kullanıyorsunuz merak ediyorum…
Blueground iş akışlarında kendi yazılımlarını ve akıllı telefon uygulamasını (blueb) kullanıyor. Bunun dışında müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran tüm lokal uygulamalara erişim de blueground uygulaması üzerinden mümkün (yemek ve su siparişi, taksi çağırma uygulamaları gibi). Bunun dışında yine ekip olarak iletişim için Slack kullanıyoruz. Yapılacaklar listesi için ise Google Keep diğer Google ürünleri entegrasyonu nedeniyle bizlere kolaylık sağlıyor. Operasyon ekibinin öncelikli uygulaması da sanırım yeni trendleri takip edebilmek adına “Pinterest”.
Sınırsız olmak, her yer benim evimdir gibi ifadelerin yeni çağda nasıl bir yeri olduğunu düşünüyorsunuz? Aidiyet ile ilgili düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?
Dünyada 18-34 yaş aralığındaki insanların ev sahibi olma oranı son 30 yıldaki en düşük seviyelerde. Bunun arkasındaki en büyük neden ise insanların tek bir yere daha az aidiyet hissetmesi, daha fazla gezip daha fazla deneyim sahibi olmak istiyor olması. Global dünyada insanlar için ev kavramı hangi ülkedeler ise orası olmuş durumda. Blueground da bu trendden faydalanarak dünyanın neresinde olursa olsun standartları yüksek, modern dizayn edilen bu evleri müşterilerinin beğenisine sunmak istiyor.