Ana SayfaDekorasyonH&M Home Türkiye’de!

H&M Home Türkiye’de!

Tasarımlarını büyük beğeniyle yakından takip ettiğimiz moda markası H&M, şimdi ev dekorasyon konseptini içeren H&M Home markasıyla bu ay Türkiye’ye geliyor. Markanın içeriğine dair tüm merak ettiklerimizi H&M Home baş tasarımcısı Evelina Soderberg’e sorduk.

H&M Home ile iş birliğiniz nasıl başladı? Şirketin kurulduğu dönemden bugüne kadar ne gibi büyük değişimler oldu?

H&M Home’u 2009 yılında kurduğumuzdan bu yana çok büyük gelişmeler sağladı. Sanki bir odanın her yerini zaman içinde gelişen ve olgunlaşan stil ve konseptimizle dolduruyormuş hissine kapılıyoruz. Önceleri denizci temasıyla başladığımız günlük stilimiz, artık daha endüstriyel ve vintage olmak üzere önemli bir ölçüde değişti. Diğer trendler kendi kendine gelişirken, romantik stilimiz daha feminen ve bohem bir hale dönüştü. Ayrıca ev rahatlığını sunabilecek dış mekân koleksiyonumuzu da geliştirdik. Ürün gamımız da başladığımız günden bu yana genişledi. İlk başlarda sadece tekstil ürünleriyle öne çıkan H&M Home, günümüzde mum ve saklama kutuları gibi tekstil dışı eksesuar serisiyle de çok güzel bir şekilde büyüdü. Önümüzdeki sezonlara bakarak H&M Home’un daha ne kadar gelişebileceğini düşünmek heyecan verici.

Tasarımlarınızı ne zaman yapıyorsunuz? Kimlerden veya nelerden ilham alıyorsunuz?

Yaratım sürecimizde sıklıkla etrafımızı gözlemliyoruz. Dünyayı ilham kaynağımız olarak alıp şu an var olan stillerin kimliğini belirliyor ve iyi sonuç verecek bir koleksiyon yaratmak için trendlere uyum sağlıyoruz. Benim işim, ev dekorasyon ve modanın etkilerini takip etmek ve H&M Home için en heyecan verici trendleri seçmek. Modadaki her etki bir yastık kılıfı ya da yatak takımına uygun olmasa da, onun da kendi hızıyla önderlik ettiği ve ev dekorasyon için çok güzel olan bir sürü trendleri var. İşinizden hiç yorulmayacağınız, çok taze etkiler ve trendler her zaman var. Size her zaman ilham verecek yeni bir şeyler var.

Markanın stiliyle ilgili neler söyleyeceksiniz?

Tamamen evinizin modasıyla ilgili bir stili var. H&M Home’da, tıpkı giyimde de olduğu gibi iç mekânlar için sezon ürünlerini, trendlerini ve fikirleri sunuyoruz. İnsanlar kendi evlerini geliştirebileceklerini görüyorlar. Kendi ruh hallerine göre evlerini değiştirmeyi, yemek ya da özel bir kutlama için atmosfer yaratmayı seviyorlar. Eğer yatak odanızı bir makyaj masasıyla sıcak bir yaşam alanına dönüştürmek ya da banyonuza kişilik katmak istiyorsanız pahalı bir şekilde dekor oluşturmanıza gerek yok, çünkü H&M Home size bunu stille oluşturmanızı sağlıyor. Eğer yeni bir şeyler denemek ve iç mekânlarda eğlence yaratmak isterseniz, bunu H&M Home ile yapabilirsiniz.

H&M Home’u diğer markalardan ayıran en önemli karakteristik özelliği nedir?

İç mekânlara yeni bir gözle bakmayı seviyoruz ve geleneksel olmamaya dikkat ediyoruz. Modadaki renklerden, malzemelerden, baskılardan ve desenlerden sıklıkla ilham alıyoruz. Yani H&M Home bölümü sıklıkla değişiyor ve her zaman yeni bir şeyler oluyor. H&M’in modayla eğlendiği gibi biz de iç mekânlarla eğleniyoruz. Çok sürprizli ve heyecan verici ürünleri doğuran ışıltılı gözlere ve espri anlayışına sahibiz.

Sezon trendlerini ürünlerinize ve markaya nasıl uyarlıyorsunuz?

Farklı müşteri profilleriyle çalışıyoruz ve onların tadına göre ürünlerimizi sezon trendlerine uyarlıyoruz. Her sezon hem moda hem iç mekân trendlerini takip ediyor ve onlar için en iyi müşteri hizmetini geliştirmeye çalışıyoruz.

Şu anda kaç tane H&M mağazası var? Ve ilerleyen zamanlarda kaç tane açmayı düşünüyorsunuz?

Günümüzde yaklaşık olarak 25 farklı pazarda 65 mağazamız var. Türkiye’de ise şu anda İstanbul’da tek bir mağaza açarak başladık. Ev dekorasyonun yayılması için harika bir potensiyel görüyoruz ama her zaman müşterilerimize sürpriz yapmayı sevdiğimiz için geleceğe dair bir yorum yapmıyoruz.

 

[imagebrowser id=1590]

Önceki İçerik
Sonraki İçerik

SON YAZILAR

BENZER YAZILAR