Hüppe, son dönemin en popüler teknolojilerinden arttırılmış gerçeklik uygulamasını duşakabin alanında tüketicilere sunmaya hazırlanıyor.
Duşakabin sektörünün öncü markalarından Hüppe, arttırılmış gerçeklik projesi ile inovasyon ve kalite anlayışını farklı bir boyuta taşımaya hazırlanıyor. Yeni nesil banyolarda kalite, estetik ve işlevselliği son teknoloji ile bir araya getirerek tüketicilere kolaylık sağlayacak olan markanın Satış ve Pazarlama Direktörü Ayhan Arabacı, Pazarlama İletişimi Müdürü Evrim Dimitoka ve Dijital Pazarlama Uzmanı Ulaş Gürsoy ile konuştuk.
Hüppe ArT arttırılmış gerçeklik projesi nedir? Hüppe bu fikri uygulamaya nasıl karar verdi?
Ayhan Arabacı: Geleceğe yön veren trendler arasında arttırılmış gerçeklik teknolojisi iş modellerini değiştirecek bir teknoloji olarak çıkıyor karşımıza. Apple’ın AR Kit ve Google’ın AR Core platformlarına yaptıkları yatırımlar da bunu destekliyor. Biz de ekibimizle bu teknolojiden yararlanmak istedik. Arttırılmış gerçeklik uygulamamız olan Hüppe ArT, aslında bizim omnichannel pazarlama stratejimizin çok önemli bir ayağını oluşturuyor. Bu stratejiyi belirlemek için Hüppe ArT’ın bize son tüketici, bayi ve Hüppe arasında nasıl köprü olabileceğini kararlaştırdık.
Ulaş Gürsoy: Arttırılmış gerçeklik teknolojisi, hızlı tüketimden perakendeye ve iç dekorasyona kadar birçok sektörde aktif olarak kullanılıyordu. Ancak biz Hüppe olarak bu teknolojiye yatırım yaparken kendi bulunduğumuz yapı malzemeleri ve banyo dekorasyonu alanında nasıl bir iş modeli haline getirebiliriz diye düşündük.
Bu teknoloji tüketicilere ne gibi faydalar sağlayacak?
Evrim Dimitoka: Müşterilerimizle iletişimde olduğumuz üç nokta var. Biz bu teknolojiyi burada bir danışmanlık hizmetinin parçası olarak kullanmayı hedefledik. Müşteri öncelikle internetten bize ulaşıyor, keşif formumuzu dolduruyor. Sonrasında Hüppe temsilcisi müşteriyi arayarak evinde keşif yapmak için randevu alıyor. Evde ölçü alım işlemi gerçekleştikten sonra Hüppe temsilcisi Ipad üzerinden Hüppe ArT uygulamasını kullanarak müşterinin banyosuna uygun olacak kabinleri birebir uygulamalı şekilde gösteriyor. Böylece, müşteri hangi duşakabin modellerinin banyosuna uygun olduğunu ve ne istediğini bilerek bayiye gitmiş oluyor.
Gelecek dönemlerde Hüppe’yi ne gibi yenilikler bekliyor?
A. Arabacı: Bu sene bu ürünlere duş kanallarını da ekliyoruz. Ayrıca dekorasyonda birçok alanı etkileyen minimalizm akımının duşakabin sektörünü de etkilediğini görüyoruz. Biz de bu alana uygun olarak Solva Minimal serisini geliştirdik. Bu ürün, piyasadan iyi tepkiler gördü. Aynı şekilde, ödüllü ve alttan rulman teknolojisiyle piyasada devrim yaratan Xtensa ürünümüz de yine minimalist akıma göre tasarlandılar. Bu sene duşakabinlerde ek olarak renk opsiyonlarımızı da genişletmeyi planlıyoruz. Bu plan kapsamında; daha üst segment ürünlerde yer alan renk çeşitliliğini, alt segmentlerdeki ürünlerimize de taşıyacağız. Son olarak, banyo aksesuarları ürün grubumuza da bir iki ürün daha ekleyeceğiz.
Hazırlayan : MERGİM ÖZDAMAR