Arzum ve Beymen Club Türkiye’de bir ilke imza atarak modayı elektrikli ev aletleriyle buluşturdu. Bahar renklerinden ve çiçek desenlerinden ilhamla oluşturulan koleksiyonda doğanın pozitif enerjisini mutfaklara taşıyan beş farklı ürün yer alıyor.
Türkiye’nin önde gelen iki markası bir araya gelerek özel bir koleksiyon hazırladı. Arzum ve Beymen Club’ın uzmanlık ve yaratıcılıklarını buluşturan bu niş koleksiyonda Arzum’un en sevilen beş ürünü yeni bir tema ile karşımıza çıkıyor. Beymen Artistik Direktörü Murat Türkili ve Beymen Club Tasarım Ekibi’nin renk ve desen çalışmalarıyla hazırlanan koleksiyondaki ürünler sınırlı sayıda üretilmiş. Bu özel projeye dair merak ettiklerimizi Beymen Artistik Direktörü Murat Türkili ve Arzum Pazarlama ve Ürün Geliştirme Direktörü Mehtap Yıldız’a sorduk.
Sınırlı sayıda üretilen Arzum X Beymen Club Koleksiyonu, Nisan ayından itibaren sınırlı sayıda seçili Arzum satış noktaları ve seçili Beymen Club mağazalarında, online’da ise beymenclub.com ve arzum.com.tr‘de satışa sunuluyor.
Özel koleksiyon yapma fikri nasıl doğdu?
Murat Türkili: Beymen Club, sadece bir moda markası değil, hayatın içinde yaşayan, geçmişten beslenen ve dünün esintilerini geleceğe taşıyan çağdaş bir lifestyle markası. Türkiye genelinde 49 mağazası ve beymenclub.com aracılığıyla moda severlerle buluşan Beymen Club, sanattan ve doğadan ilham alan, özgür kombin seçenekleri sunan koleksiyonlarının yanı sıra yenilikçi projelere verdiği önemle de öne çıkıyor. Beymen Club, marka iş birliklerinin Türkiye’de, hatta belki dünyadaki ilk örneklerinden birini 1997 yılında Renault ile gerçekleştirdi. Renault 19 Beymen Club adı ile anılan dönemin en beğenilen, en gözde modeline imza attı. Son dönemde ise özellikle Can Yayınları için edebiyat dünyasının ikonik kitaplarından ilham alınarak hazırladığımız koleksiyonumuz ve Akbank Caz Festivali için tasarladığımız cazı moda ile buluşturan özel koleksiyonlarımız büyük ilgi gördü. Bu sezon Arzum iş birliği ile Türkiye’de yine bir ilke imza atıyoruz. Arzum X Beymen Club Koleksiyonu ile modanın ilk kez elektrikli ev aletleriyle buluşacak olması fikri bizleri çok heyecanlandırdı. Hangi ürünlerle ilerleyeceğimize karar verdikten sonra, Beymen Club’ın DNA’sından yola çıkarak her ürün için pek çok farklı desen çalıştık.
Mehtap Yıldız: Arzum X Beymen Club Koleksiyonu ile Türkiye’de bir ilke imza atarak modayı elektrikli ev aletleri ile buluşturduk. Arzum’un köklü geçmişini ve yenilikçi kişiliğini, Beymen Club’ın fark yaratan tarzı ile birleştirdik. Arzum olarak, tasarım konusunda tüketici ihtiyaçlarını ve trendleri takip ederek en doğru ürünü tanımlayıp kullanım kolaylığını ve tasarımı ön plana çıkartıyoruz. Tüketicilerimizin sunduğumuz her yeniliğe açık olduklarını görmek bizleri yenilerini tasarlamak için motive ediyor.
Beymen Club, hayatın içinde yaşayan, geçmişten beslenen ve dünün esintilerini geleceğe taşıyan çağdaş bir lifestyle marka. Bu anlamda kendimize çok yakın hissettik. Bu birliktelik yaşam alanlarına yepyeni bir tarz getirecek.
Ürünler neye göre belirlendi? Koleksiyonda hangi ürünler var?
M. Yıldız: Beymen Artistik Direktörü Murat Türkili ve Beymen Club Tasarım Ekibi, mutfak kategorimizdeki en sevilen ürünlerimizi yeniden tasarladı. Koleksiyon, beş üründen oluşuyor. Bahar renkleri, çiçek desenleri ve Beymen Club’ın ikonik kaz logosu ürünlerimize farklı bir boyut getirdi.Retro görünümüyle her eve geçmişi taşıyacak Estilo su ısıtıcı, köpüğüyle, tadıyla ve kullanım kolaylığıyla ideal Türk kahvesi lezzetini damaklara taşıyan OKKA Minio Türk kahve makinesi, leziz meyve karışımlarından smoothie’lere kadar birçok içeceği hızlı bir şekilde hazırlayabilen Shake’N Take kişisel blender, çay tutkunlarına özel tasarladığımız lezzetin ve keyfin harmanını sunan Harman Delux çay makinesi ve son olarak Tostçu Delux ızgara ve tost makinesi koleksiyondaki ürünlerimiz arasında yer alıyor.
Desenlerin tasarım sürecini anlatır mısınız?
M. Türkili: Proje için Beymen Club’ın DNA’sı ve Nisan ayında lanse edilecek olmasından yola çıkarak desenlerde doğa teması ve bahar çiçeklerinde karar kıldık. Sezonun favori renkleri ile doğayı tasarımın kalbine konumlayarak tasarladığımız koleksiyon, bahar renkleri, çiçek desenleri ve Beymen Club’ın ikonik kaz logosu ile elektrikli ev aletlerine farklı bir boyut getiriyor.
Somalı kadınlarla nasıl iş birliği yapıldı?
M. Türkili: Koleksiyonun sosyal sorumluk ayağında Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Soma Şubesi’nin desteğiyle 2014 yılında yaşanan maden faciası sonrasında hayata geçirilen Soma Artisans ile ortak bir çalışma gerçekleştirdik. Somalı kadınlar, koleksiyonda yer alan Estilo su ısıtıcı ve Harman Delux çay makinesi için Soma Artisans atölyelerinde el emeğiyle hazırlanan renkli elişi süslemeler hazırladı. Bu elişi süslemeler, tasarımlara nostaljik bir boyut katarken, aynı zamanda da Somalı kadınların ekonomik güçlenmesine ve çocuklarının eğitimine katkı sağladı.
Hazırlayan : ÇİĞDEM HASANOĞLU